Lid worden

Onze vereniging is bijna vol en om iedereen een eerlijke kans te geven MOETEN alle nieuwe potentiële leden de introductietraining volgen via deze link: link introductietraining. Als je dan bent geselecteerd kun je je aanmelden via de volgende stappen.

In zes stappen ben je lid van v.v. Drienerlo!

1. Schrijf je in via het online inschrijvingsformulier. Vul alle verplichte velden in en klik op ´Verzend´.

2. Je komt op een nieuwe pagina waar je je inschrijfformulier in pdf kan downloaden. Print hem uit en onderteken hem met je handtekening, of gebruik een digitale handtekening.

3. Lever het ondertekende formulier in bij een bestuurslid, in de bestuurskamer (Bastille, kamer 326), in het postvakje 'v.v. Drienerlo' (dus niet de schaakclub s.v. Drienerlo) in het Sportcentrum, of e-mail het naar de secretaris (secretaris@vvdrienerlo.nl).

4.  Koop een UnionCard/CampusCard en vraag de verenigingsheffing via de Sport & Cultuur website onder Mijn Profiel in de sectie Lid worden door simpelweg 'Drienerlo' op te zoeken (let op de optie 'V.V. Drienerlo'!!).. Meer uitleg hierover is hier terug te vinden.

5.  Nadat het bestuur je formulier heeft verwerkt, krijg je per e-mail bericht om de verenigingsbijdrage te betalen via de sport & cultuur website.

6.  Als je je aan het begin van het collegejaar ingeschreven hebt omtvang je een email over het betalen van de contributie in November. Indien je je later ingeschreven hebt ontvang je hier een aantal weken na je inschrijving een email over.

Gefeliciteerd, je bent nu officieel lid van v.v. Drienerlo!

Vragen

Voor meer vragen kan je naar onze FAQ of een mail sturen naar secretaris@vvdrienerlo.nl